ANGLES

dijous, 20 de setembre del 2012

Em presento...

Hola, sóc la Xènia i estic estudiant Educació Primària a la facultat Blanquerna de la universitat Ramon Llull.

Des que sóc petita he volgut estudiar magisteri, ja que penso que és una feina molt maca i de la que es pot aprendre molt. Apart d'això, sóc una enamorada dels infants, gaudeixo amb ells i m'encanta participar en el seu procés d'aprenentatge a la vegada que ells participen del meu. Per ensenyar als infants, cal obrir-te a ells, deixar que ells aprenguin de tu i obrir-te tu a aprendre d'ells. 

Estudiar magisteri m'omple molt, m'agrada estudiar una cosa a la que vull dedicar la meva vida, una carrera en què he dipositat totes les meves il·lusions i tota la meva vocació, una carrera que em fa feliç, i una carrera que és el camí cap al que sempre he desitjat, ser mestre.


Aquest bloc serà el meu dossier d'aprenentatge d'aquest primer semestre que aniré actualitzant periòdicament en relació amb les assignatures de COED, i GITIC.

Hi trobareu tot tipus d'informacions, prèviament reflexionades i ampliades, relacionades amb els continguts d'ambdues assignatures. 


1 comentari:

  1. Xènia! M'agrada molt el teu blog, crec que serà molt útil al llarg del curs.

    Un peto :)

    ResponElimina